har jag glömt nämna..



Att Rix FM är den radiostationen som borde portas,förbjudas,bannlysas i hela Sverige.
Aldrig har jag lyssnat på sån skit.
Jag blir på riktigt upprörd för jag har gett den så många chanser ändå.
Men helt seriöst, Rix FM Festvival 2009 - ett nytt album?
Om du vill ha låtarna, lyssna på radiostationen för det är garanterat de enda låtarna som de spelar SÖNDER.

Man kan egentligen sammanfatta Rix FM såhär: lyssna på melodifestivalen - välj ut dina sämsta bidrag.
Lyssna på Eurovision song contest - välj ut dina sämsta bidrag.
Där har du hela Rix FM's nya spelningslista!
+ en hel rad andra ruttna låtar från oftast Svenska artiser som Sarah Dawn FinerBarbados, Sibel osv osv.

Ja lite aggretioner (spellcheck?) har jag, men för övrigt måste Vädergudarna älska mig!

Den riktiga Guden där uppe kanske inte har mig uppsatt på hans favvo lista men vädergudarna, oj oj.
Kan dock inte säga att mina och mackans nya färgsprackande parasoll impade så mkt på resten av bakgårdsgänget.
MEN dom kommer leva upp hela stämningen - me happy!



Och en ytterliggare förövrigt ska jag lägga mina humörsvängningar på hyllan ett tag fram över för ikväll ska vi känna livet i oss och med det menar jag, dricka underbara drinkar i solen, äta sushi, snacka en jävlans massa skit, dansa hela natten tills fötterna inte tar oss längre, leva livet!

Nu väntar en dusch, en kroppspeeling, en sminkning och hopp i kläderna innan jag och mina heta skor beger oss till Anna (A.k.a Doris) där kvällen vankas!



Kommentarer
Postat av: Pontus

Det är därför nån uppfunnit spotify, så att man kan trycka på den genré man vill ha och ha bara sån radio. Skitbra!



*aggressioner ;)

2009-05-30 @ 15:25:07
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Frida

HAR DU GLÖMT ATT UPPDATERA KANSKE?

2009-06-01 @ 19:13:43
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0