What a beautiful morning




När ska det bli vår?

Egentligen..

Den här snön gör mig utmattad.

Men, eftersom jag redan ätit frukost, kört en tvätt och städat av rummet en snabbis (väldig snabbis) ska jag ta mig ann skolböckerna.
Känner att högen på mitt skrivbord bara växer och växer. Om jag bara kunde ha superlätt för engelska skulle alla teoretiker gör allt så mkt lättare för mig.
Men man måste prova och ta tag i det här.

Sen följer träning och åter igen träning, nämde jag att jag blivit ngt av en hemmafru?
Och jag är inte ens gift.
Ja eller förlovad.
Eller trolovad.
Eller. aah ni fattar
.
Men damn va bra egenskaper jag har fått alltså.


Jag ska nog beställa skor idag.
Eller så får ju ni gärna göra det?
Som för att sätta en prick över min dag.
Gör mig sådär extra materiellt lycklig!

       

Kommentarer
Postat av: Ingo

ja annars kan man ju inte gå i dessa underbara fotkläder! pussa

2009-03-11 @ 14:43:00
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

precis, bort med snön så vi får gå lättklädda!! :)

2009-03-11 @ 17:34:32
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0