vad är de för en dag




är de en vanlig dag, ja de är en jätte vanlig dag fast jag är uppe med tuppen idag, hurra hurra hurra.

Ja lite uttråkad är jag, klockan är 09.15 och jag har redan hunnit vara på undersökning, blodtryck och recept på nya p-piller, så nu klarar jag mig förhoppningsvis ett bra tag framöver!
Sen är de ju lite halv ruttet att stan inte öppnar förens 10, annars hade jag redan hunnit gå till apoteket.

Jag har ju en konstig förkärlek till det här med apotek, jag tror den går lite hand i hand med min hypokondri.
Jag älskar att stå och jämföra olika läkemedel och kolla på innehållet, va de är till för och sen verkligen känna efter.
"har inte jag en torr lilltå iaf?"
På ngt skumt sätt känns det jävligt coolt med ett skåp fullt med olika förpackningar, vad är det för fel på mig?
Näe de blir bara mina receptbelagda p-piller sedan.

Så nu är de en ny vecka med nya tag, nya äventyr, nya spektakel. Imorrn är det iaf seminarium, det sista för kursen, sen är det bara att plinta ner hemtentan tills nästa måndag.
Men eftersom jag känner mig rätt ledig i veckan, ja om jag prioriterar och Planerar så känner jag för att göra ngt spontant.

Det kan mkt väl bli så.
Jag är trött på att leva tre steg efter mig själv hela tiden.


Nu springer jag ikapp och förhoppningsvis är det inget som hindrar mig påvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0