ta mig




Härifrån
 Vart som helst där det finns lite sol och helst mkt mindre slask och snö.
Dessvärre uppskattar jag ju inte stora slaskdroppar som rinner nerlängs med nacken.

Men om jag hade pengar skulle jag köpa mig en flygstol ner till marbella eller varför inte åka iväg till
miami en sväng och hälsa på min johneeyboy. Jag menar tid har jag ju så de blir över.


Överraska mig! Gör ngt spontant, hyr en husbil och ta mig ner till Italien.
Boka en resa, jag vill dricka goda drinkar i en solstol på stranden.

Ta mig!




Imorrn är det träning..kanske lite plugg också.
Men de är kanske.





Kommentarer
Postat av: Peder

men elin,, kom och hang med mig i Asien ett tag:)

2009-03-20 @ 07:50:25
Postat av: Elin

ååh peder, om jag hade pengar skulle det inte finnas ngt som kunde hindra mig! :)

2009-03-20 @ 17:50:20
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0