Spåra



Jag känner att de spårade på rätt bra igår, så de levde definitivt upp till förväntningarna.
Jag och Ida va mkt nöjda med våra små presenter till grabbarna och kaktusarna välkomnades med kärlek!

Hångelrummet va en given succé.
Mkt folk på 550, riktigt rolig kväll. Dock är minnena få men glädjegivande.
Det blev ngn konstig form av efterfest där min syn på grillkrydda antagligen blev ärrad för evigt.
Grillkrydda med råris samt en burk tonfisk.
Det säger väl det mesta.

Kom hem runt 12 efter vad som kändes som en evighetsfärd mot min slutdestination, min säng.
Idag har jag varit en hög och kom precis hem från en beck-film-kväll, de va exakt det jag behövde.

Är liksom helt slut i huvudet, slut på ord, känns som all min energi gick åt igår på dansgolvet, måste samla.


En känsla av ngn sorts stolthet börjar växa, anar jag. kanske är det för att människan för eller senare måste göra val, eller så är det för att valen är skrivna. Vissa saker hör hemma i en annan tid även om den är nära våran, kanske beror det på att tiden är en illusion. Vad vet jag.
Frågetecknena visar sin rätta väg och ibland är vägen så solklar. Även om det blåser.
Jag såg det och nu vet jag.

Det var solklart.
Jag vet vart jag inte ska.



Imorrn kör vi, och nu kommer iaf inte jag undan med ord som "kanske", "försöka", "om jag hinner".
Nej imorrn är de afro och core, sen en jävla massa plugg.

Nästa helg borde bli extremt vit.

Kommentarer
Postat av: Lepra Ida

Love you. din kursiva text tar jag till mig och under den där kvällen hjälpte du mig, jag fick ett text svar dagen efter och nu vet jag.. Nu har jag fått ALLT klart för mig! och jag har aldrig mått bättre även om det inte var det som jag hoppats på :P

2009-03-09 @ 23:17:00
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Elin

Lepran va skönt! Du får berätta mer imorrn, klart, jag finnas där! och du hjälpte mig du med så de va bara en riktig toppen kväll :)

2009-03-09 @ 23:30:29
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0