Sol i sinne, brun inne




Min tandborste är bränd, helt slut är den.
Jag älskar den verkligen, med hela mitt allt, min rosa tandborste.
Men nu behöver den dumpas, inte för att min mamma inte är tandläkare och inte har en hel påse fylld med tandsborstar här hemma, men just den här, den passar mig.
Vi har blivit som ett, jag och min tandborste som oftast följer med mig överallt.
Men nu ska det göras.

Jag kommer inte igång med pluggandet, det blir liksom så när man ska skriva hemtentor, man har så mkt ord att skriva ut att de inte kommer jämt, måste vänta in rätt tillfälle liksom, kanske dagen innan?
Jag har iaf läst en hel bok, de är många plus i kanten de.


Jag och Ida hade ett samtal på spinningen idag som lät ungefär som följande
Jag: "Sen måste vi sola också innan fredag så vi blir extra fräscha"
Ida: "näee jag tänkte va blek faktiskt"
Jag: "ahaa..okej * (funderar blek kanske är inne? kanske va inne för hippies? kanske borde man va blek?)*"
Ida: "Ja...de är ju iofs för att jag inte har råd att sola, så jag har egentligen inget val, de blir blekt"
Jag: "det lät verkligen som att du hade tänkt igenom det bra med blekheten"
Ida: "aah, men jag har bara inte råd, haha"

Så blir det blekt kanske?

Och sen kan man fråga sig vad jag och blunder gör här


kolla här

(hittades hos tess)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha... Jag älskar att vara blek, its the new shit Elin ;)

2009-03-24 @ 11:34:47
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du.. jag tar biljetterna imorgon... glömde att hämta dom nu, mc donalds verkade mer angeläget :P

2009-03-24 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0