Painted faces fill the places I can't reach




Hur effektiv är jag inte när jag redan hunnit träna i en timme idag och nu väntar jag på att åka tillbaka.
Ska äta, duscha och plugga lite sen blir det antagligen spinning och core ikväll.
ja jag tycker de va behövligt och skönt.
Det är som en drog som jag inte kan få nog av.

Jag däckade totalt igår och sov som en stock vilket va behövligt efter helgen. Nu håller vi bara tummarna för att snön hinner smälta bort till fredag då vi ska köra på hippiefest och då vill jag ha soolljus!

En ny vecka och nya tag, imorrn har jag skola, första och sista dagen den här veckan.
Men heldag från 9-16.30 är fan inget att leka med. Att åka hemifrån runt 7.25 och komma hem på kvällen runt 18.20 är vad jag kallar utmattande och bra smink behövs ju garanterat!

 Jag kan inte låta bli att göra det om och om igen. Jag är dömd och jag leker med det. 


Nu blir det en pastasallad med fetaost!



För övrigt tycker jag att ex borde brinna på bål.
Okej kanske inte dra alla över en kant, men många,
Killar är och blir ett stort, jobbigt ansträngande jävla frågetecken som oftast beteer sig som as.
Därför är de tur att vi har varandra!
du vet....

Kommentarer
Postat av: Inga

AMEN!!!

2009-03-23 @ 14:32:50
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0