oh baby baby




Nu sitter jag här i ingos lya och väntar lite på robinson, ja jag är en stor fet tönt.
Har alltid vart och kommer alltid va lite innerst inne.

Och nu efter en dusch känner jag mig som en nyplockad ros, aah okej de där kanske va lite väl overdrivet.
Men trött är jag iaf inte, vilket jag iofs borde vara.
Jag och rödvin går liksom inte hand i hand och jag fattar inte varför jag alltid glömmer bort det.
Men man ska icke klaga, kul var det igår, en riktigt spontan kväll och natt.

Ikväll kör vi på att vindarna vänder oss.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du elinpelin. Min mobil är väck - jag har letat överallt... jag fasar att titta i tvättkorgen. haha.. faaan

2009-03-21 @ 20:50:37
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Trine

HAHAHHAHAH jag dör kolla på Inga, hon ser ut som en seriefigur hahahahaa

2009-03-22 @ 20:23:29
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0