Morning comes in Paradise, morning comes in light



Om det var ngt som jag kunde förinta eller döda så hårt skulle de va snön.
Jag avskyr den.
Jag va 100 på att ta skinnjackan idag, men i sista sekund såg jag hur de kom emot mig, snöflingorna och jag fick panik. Ville egentligen slita på mig ett dunställ, eller en hel overall, men ngt sa mig ändå att det skulle bli för mkt liksom.

Nu har jag tränat färdigt, ätit färdigt, pratat färdigt men ej pluggat färdigt och därav sitter jag här, dyngsur som en blöt katt, ja p.g.a det äckliga vädret. Man kan ju inte ens kolla när man kollar, om ni förstår vad jag menar.

Idag lyckades jag också med den finessen att tappa min mobil i golvet på hm.
Varför?
Varför inte?
Jag va uttråkad och väntade på ida när hon betalade sitt läppglans så kände för att kasta den lite.
Då flög minnes kortet ut, eller hamnade iaf jävligt snett för sen dess har den inte betett sig som den bör.

får konstiga signaler, helst en annorlunda vid varje ringning och konstiga sms, jag hör inget och den ser inget, ungefär så. Men eftersom jag är teknikhuvudet själv tror jag att jag fixat de nu iaf.
Eller ja, det återstår väl att se.

Nu väntar ännu mer läsning av artiklarna för att se om jag missat ngt eller bara för att boken fortf. inte har kommit.

FUCK va jag blir irriterad på msn, jag hatar det, ska sluta med msn nu, hatar de där små rutorna, framförallt när ngn ska logga in 302u458ý67y4u5604u52353 ggr, vem gör så över 20 års ålder?! (jag gjorde alltså så under mitt nittonåriga år)


Jag kunde nog inte ha det mkt bättre än jag har det just nu.
Jag förutom mitt jobb då, men man ska va positiv!!






Kommentarer
Postat av: Trine

Man får ha skinnjacka. Jag har börjat med min. Det är ok.

2009-03-04 @ 23:14:10
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0