mitt hår är ngt riktigt dött som hänger från huvudet




Funderar helt seriöst på att göra ngt chockartat
Antingen raka av allt, typ imorrn innan skolan.
klippa de kort igen och färga det rött.
köra på uppklippt och brunt, typ choklad eller mörk.
Eller kanske grönt, bara för att?

Eller klippa upp de och slinga de igen.
Men på fullaste allvar är det helt dött och ändå är det tydligen snyggt?
Jag får liksom ångest varje gång jag ska tvätta håret för det tar år och dagar att borsta ur det, eller förlåt, slita ur det.
och så känns det som halva håret åker med borsten. hur kul är det på en skala?

Nej, jag är trött på skiten.
Jag ska nog vända mig till min personliga frisör och be om lite förfräschning.
Inte kan jag väl gå och bli mörk nu va?
Näeee...

Nagellack målning och den sista delen av illusionisten ska nu avnjutas.






Kommentarer
Postat av: Trine

Mitt hår är också dött. Mest kännerm an det när det är blött för då är det typ astorrt och gummifnas. Jag vet inte riktigt. Men det är okay. Dött är hett. Har jag hört.

2009-03-04 @ 23:12:46
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0