Man har så kul om man är ful


Tiden rullar på och inte hade jag en aning om att de va påsk redan nästa vecka, men tji där fick jag!
Så därför, bättre sent än aldrig, tänkte jag passa på att göra lite reklam(tänkte skriva reklamera men det hade fått fel innebörd) för skärtorsdagen på femfemnoll.
Som alla vet så är ju skärtorsdagen något av en lill-juldag, så kom ner och fira in påsken vettja!

Biljetter finns att köpa för 60:- och de är ju pax försten på dom om vi säger så!

073-9956299, kan hända att det svarar en pip-röst, men det beror mest på årstiden (kyckling!!)




P.s kanske bjuds de på ngt utöver det vanliga, ja för min del alltså d.s

p.s2. Ida har också biljetter, ja imorrn då d.s2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0