Let's not fall back to sleep like we used to




Jag hade satsat på en lugn kväll med någon gammal flammas sunkiga mjukisar och godis framför let's dance.
Change of plans, jag ska på inflyttningsfest och jag vill inget hellre än att klä på mig sommarkläder och springa tre varv runt kvarteret. Provade faktiskt men till min förvåning va de ruskigt kallt. Så jag gick in igen.

Om jag inte hade brännt hål i mina chinos i somras(på en cigg som förvörigt råkade ligga precis där jag skulle sätta mig) skulle jag lätt ha på mig de ikväll.
Men som sagt.

Dock ska det bli lugnt iaf, en cider kanske det blir, max.

Imorrn ska vi på möte och planera för nästa fredag då våran (min och idas) hippiefest äger rum!
Vad ska man ha på sig där liksom, det är ett ännu större dilemma.

Ciao ragazzi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0