jagsnoddedenavida



Klarade ni av att läsa de där?

Igår togs många sanningar och lösenord upp till ytan och det kändes förträffligt bra!
Riktigt lyckat peace,love&understanding.
Och eftersom jag glömde kamera, ida saknade minneskort och resterande saknade både och fick vi använda av oss blunders mobilkamera väl på plats.
Här snodde jag en bild för att påvisa den härliga hippiestämningen

Varför ser min arm så feet ut för by the way??
mina armar som typ är de tunnaste på planeten jorden.
(inom parantes, ida båda har lyckats med toffs-mode-på-armen, oh no)
Vad som sker ikväll är ännu ett frågetecken, men en promenix över till fia känns rätt
sen får vi se vart det tar oss, wc maybe?

Som sagt, man vet ju aldrig.
En sak är iaf säker, jag ska vara upprörd oftare.
Vissa människor har ju helt klart skruvar lösa lite här och var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0