jagmåstemenjagvillverkligeninte


 



jagtyckerdetärcooltattskrivautanmellanrumochjajagäruttråkad.


Jag måste verkligen plugga nu, b o r d e   t a   m i g   s a m m a n.
Men jag vill inte.
Jag har precis ätit mat, som jag lagade myself.
Italienska köttbullar med spagetti, ibland funderar jag på om jag borde bli kock (ibland tycker jag för bra om mig själv).
Jag är As mätt.
Ändå känner jag att jag typ är sugen på mat, inget spec. bara MAT. Jag älskar mat.


Sen är jag jävligt bra på att fördriva min tid också.
Idag har jag, för att ta det i ordning.
Vaknat med ångest, eller ngn form av nervositet, för vad?
Jag vet ej. jag hatar när man vaknar sådär, som om man skulle köra upp el. liknande, hade så ont i magen.

Mötte upp ida på spinning, jag är fan duktig (ja jag tycker bra om mig själv).
Hem för dusch, tvättstuga, till undersökning.
Allt va bra och allt såg bra ut.
Yes.
Satte mig hos ida, emma, emmy och linnea på bibblan en kortis för att vänta in tove.
De hjälpte emma med hennes skolarbeten, så där sitter jag, som egentligen har en bok att hämta ut och läsa ut(?) och glor på emmas papper.
Ja, jag tror att jag är arbteslös och har all fritid i världen för det känns FÖR JÄVLA BRA.
Jag mår bra av att slippa ha min näsa i en bok varje dag. jag är utmattad.

Mötte upp Tove och hennes systerdotter och åt på nancys.
Sen va de min tur attbege mig hemåt.
Vet ni vad jag glömde göra på vägen hem?
Hämta ut min bok...
Skulle tränat men nu har jag ätit.

Och nu kan jag nästan inte undgå det längre, M Å S T E   P L U G G A  

men jag vill inte.....kanske kan jag hitta ngt bra på tv, kanske kan jag fördriva tiden här en stund till.
kanske borde jag ta mig ann det så jag kan njuta imorrn?
och på lördag?

Mest nöjd idag är jag över att jag trots allt pallrade mig iväg och gjorde de.
STARKT ELIN.



Kommentarer
Postat av: Frida

hejagheterelinochjagälskarattliggapåminsysterssängochvaraallmäntmongadihuvdet. hah! läs den du! ;)

2009-03-05 @ 22:26:01
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0