Jag tror min katt har gömt en fågel i ventilationen.



Åh, va underbart skönt och härligt det är med lite sol!
Enda negativa är väl egentligen att man vill göra allt förutom att sitta här inne framför datorn och skriva hemtenta, söka fakta och referera, ja precis.

Har kört lite core och afro och de kändes vill jag säga, har det må hända ngnting att göra med helgens alkoholkonsumtioner eller va de så att de tog mer idag? Jag hoppas på de sistnämda, efter andra låten kände mina magmuskler sig döda och jag orkade inte röra mig, tittade åt höger, där låg ida, lika orörlig hon, kanske hade med alkoholen att göra iaf..hrm.

Sprang förbi apoteket och fick mitt receptutskrivet.fastnade för en lapp som satt upphäftad typ lite varstans på apoteket, synd att jag inte go kort men iaf, stog de(på arabiska först och sedan på svenska)
"För er som inte kan svenska och vill ha service, snälla ta med en tolk".
Då kände jag, okej...Vi bor verkligen i södertälje, dom börjar med arabiska högst upp och sen svenska.
Men o andra sidan kan man inte klaga på att det inte är mångkulturellt vilket jag ska se till i min utbildning!
Så allt har en positiv sida
Och nu måste jag äta innan jag faktiskt ramlar ihop i en liten hög och sprattlar.
Ikväll blir det spinning sen möte på 550.




Nu vill jag ha dig, sommar.


Och ja, det piper i ventilationen, det låter som en fågel, obehagligt tycker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0