Jag känner det !!!



 

................................................................

Har precis kollat klart på medium.
Jag blev rädd.
Tycker inte om äckliga mord.
När jag blir rädd brukar jag reagera enligt följande:

* skrika så högt att grannarna blir störda.
* hålla händerna för ansiktet så jag bara ser en liten liten glimt.
* prata oavbrutet och klättra på personen bredvid.

Idag reagerade jag enligt nr tre. Börjar diskutera med Frida hur det kan finnas sådana människor.
Är alla kapabla till att döda någon?
I självförsvar kanske.
Men annars.
Kul om man är med en kille, ångrar sig i sista sekunden och säger att man inte vill ha sex.
Vad gör killen?

Stryper en och sen kastar en jävla sten i huvudet.
Tror du hon blir mer villig då?
Det skrämmer mig, ärligt talat, att sådana människor existerar.
Vad händer om man säger nej till fel kille?
Helt sjukt är det, jag menar, man har ju ingen aning hur just den mannen reagerar.
Obehagligt är vad det är.

Och ja, jag vet att det bara är på tv, men sånt händer ju faktiskt i verkligheten.




Annars har jag tränat idag.
Jag och Blunder skulle gå på Core och evt. body combat och afro.
Sen mötte Lepran upp oss där, vilken surprise!
och ska inte glömma att säga grattis ida :)

Körde core och efter de skippade vi body combat, så vi lekte en timme istället.
På strechingmattan.
Elin och Ida gjorde tvåmannakullerbytta.
Vi bar varandra runt magen samtidigt som den andra skulle krypa framåt.
Och vi körde skottkärran.

De som känner mig vet att jag inte har ngr som helst armmuskler.
Ida tog tag i mina ben och jag föll ihop i en skrattattack på golvet.
Sen släpade vi oss runt där med diverse påhitt.
Tror killen bredvid ville va me, han tyckte nog att vi hade mkt roligare än va han hade.

Men tyvärr.

Sen körde vi afro och sen va jag slut.
Nu stinker jag parfym.
Vet inte va de är för billig skit?


Och eftersom jag även hunnit med lite plugg idag är det ju fredag imorrn.
Det ska firas med ett glas vin, eller två.
Det är jag verkligen värd!




Ja de där ska väl föreställa mig när jag förbränner.
Men nej.
Jag är för slö ibland.

Jag är en lekis.
Jag tenderar att leka mig igenom, ja rätt mkt, när man tänker efter.

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0