Jag får dåndimpen




Min katt gör mig så galet irriterad när hon hoppar upp och ner i mitt fönster konstant och får alla persienner att vara nära på att gå sönder!
Samtidigt är jag en blödig människa som aldrig skulle kasta ner henne, aldrig. Jag är en loser.

Nu ska jag göra dagens sista ordentliga insats, fortsätta plinta ner hemtentan och imorrn bär det av på en liten road trip.
Det är ett hemligt merran & myrran uppdrag, (kanske volym 6 kommer uppstå? Eller är det 7?)
vi drar till västerås för dagen.
Varför?
Varför inte?
(Inga ska leverera möbler och jag hakar på som sällskap för jag, ja jag har inget bätte för mig)
Man vet aldrig vad som kan hända!




Erbjöd mig även att göra ida sällskap på hennes jobb på torsdag, hon blev lycklig.
Varför?
Jag har ju inget bättre för mig.
Och vill ju inte träna själv.
Det var dagens sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0