jag bangar




Har velat framoch tillbaka hela kvällen. Utgång eller slapp. Slapp eller utgång.
Hade bestämt mig för utgång och blunder va nöjd.
Sen efter ett glas vin kände jag nej, jag är för trött.

Jag måste helt enkelt inse att jag inte längre är 18 år och kan köra 2 dagar på raken som på den gamla goda tiden.
Då de va t.k fredag och storgatan6 lördag
, nu är jag pank, sönderpluggad och stressad (egentligen) och gammal, dvs. jag kör på en dag.


Nu väntar sängen och the break-up som jag aldrig riktigt kan få nog utav.

Och snälla john blund, låt mig sova ordentligt inatt?
Dvs. inte vakna av ångestpanikfyllda attacker efter min minst sagt ångestframkallande drömmar som inte ville släppa taget. Jag vill bara sova och hoppa runt bland mina rosa moln, okej?



det här ska tydligen vara john blund.
Hur kan alla bilder av honom se nästan identiska ut om han inte existerar?
Mkt klurigt.....
nästa.





Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt

2009-03-13 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0