jaa men göree dåå,




Jag har en förmåga att dansa och sjunga runt, helst på typ skånska eller småländska när jag försöker laga till en ätlig måltid.
Det är ngt skumt som ligger över mig.
Jag tycker egentligen inte om att stå i köket, det enda jag med säkerhet kan skapa där är stök eller en skål med fil, men ibland när jag ändå tar på mig uppdraget att laga något som kan fylla de utsvultnas magar så kan jag få en sån där lyckokick.

På ngt konstigt vänster omvandlas jag till Mat -Tina, och helt plötsligt står jag där, i underkläder el diverse liknande, snackar skånska, samtidigt som jag sjunger "I got that bom bom booom" och rör om i grytorna.
Tills vattnet rinner över eller nudlarna ligger huller om buller i en salig röra över hela spisen.
Men inte slutar vi väl dansa eller skrika för det?
Näe.
jag har märkt att ju mer man skriker desto bättre funkar de faktiskt.

Så jag kanske trots allt kan va ngt att ha i köket, om inte svenskakocken så kanske ren och skär underhållning.
Jag lovar att man skulle få sig ett gott skratt.





 


Kommentarer
Postat av: Ingo

Ja jag älskar att prata med mig själv och leka mat tv i köket!!!

2009-03-18 @ 01:45:04
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0