Ibland går inte hissen hela vägen upp




Jag har kommit fram till att jag i princip har sovit 9 timmar på två dygn vilket jag förbluffades över, hur jävla lite är inte det egentligen? Att jag fortf. står upp är ju ett jävla unikum, antagligen därför jag är övertjatig, fnissig och tror mig vara ap.rolig.

Igår hade jag och inga myrran och merran kväll. Tiden gick så långsamt när vi fixade och donade, skulle åka och hämta upp carro och clara lite senare så vi la oss i sängen och vilade lite, tog lite tårfoton och apskrattade åt vem som skrattade fulast.
Sen blev de upphämtning av carro och clara och ner till femfemnoll.

Vad var det för folk ute igår?
Helt uppriktigt så tror jag att jag kände kanske tio pers av de 200 som var där. Asiater i asiskt streetstylemode och höga hårtoffsar som hoppar runt ensamma och shakar. Näe, jag vet inte vad det var, men kvällen var unik.
Slocknade nångång efter fyra.

Inga skulle hämta sin pappa på arlanda idag och jag va icke färdig när hon skulle åka, så hon lämnade sin extra nyckel till mig. Bra bra, jag packa ihop alla grejer och kollar mig runtom typ tre gånger så jag verkligen har med mig allt.
* mobil ? check
* plånbok? check
* hemmanycklar? check

Bra, stänger dörren, låser, kastar in nyckel i brevinkastet.
Vart är mina bilnycklar???
Dom ligger kvar därinne i Ingas hylla.
Aah men underbart.
Jag började typ asgarva åt mig själv och sen fick jag gå hem.
Fick dock skjuts tillbaka så jag kunde hämta bilen.
Ibland är inte mina hästar hemma.

Och nu måste jag sova innan jag deckar här, vilket inte är långt ifrån att jag gör.




och varför snöar det nu för??
idag när jag tvättade bilen sa jag just de att jag hoppas de inte snöar mer så slipper man tvätta så noggrant.
Sen börjar de snöa, de är ju typ ett skämt.

Jag vill ORBA bort SNÖN!!
JAg vill ha bruna ben och torrt gräs överallt.



Ni har väl inte glömt hippiefesten nästa fredag?!
Näe, jag promotar det imorrn istället, idag är jag sliten..

Vad gjorde ni gjort i helgen små bajskorvar? :)

Kommentarer
Postat av: Johnneey

jag låg på stranden och strilade sand mellan tårna och sedan badade jag lite och sedan spelade jag lite beachvolleyball - det var kul :)

2009-03-23 @ 01:06:04
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0