Hur jävla bra jag är ibland





Är jag inte??
 Jag är helt hysteriskt glad och överlycklig nu, hoppar runt här i bara mässingen och skriker och tjoar för att jag klarade min medicin tenta!!

Och ni som läst medicinsk grundkurs 2 och uppåt vet vad jag menar!!
Det här är de svåraste och mest ångestframkallande tentorna varje termin och jag klarade den igen!!!
Jag är så otroligt jävla glad.
Helt plötsligt försvann all min velighet och jag vill bara dansa och sjunga och leva livet.
Jag behöver ju inte göra en omtenta så hur kan jag inte vara glad för att slippa läsa om kanske 1000 sidor sammanlagt?!

Ibland är livet så jävla underbart och ibland är det så jävla skönt att veta att all den möda man lägger ner på saker och ting faktiskt är helt och hållet värda det!

Sommaren känns helt plötsligt inte så långt borta, fast de är skit väder ute.
(vad hände med den negativa sidan och pms.en?)

Ibland är jag för bra!!!

bara därför ska jag göra klyftpotatis till maten ikväll, sen måla om mina naglar.
Svart kanske inte passar min sinnesstämmning just nu, men hey.
de är hett.




Kommentarer
Postat av: anna

ja vi rockar helt enkelt på medicin grundkurserna =))

2009-03-14 @ 23:37:43
Postat av: Elin

ja anna, hur bra är vi inte :)

2009-03-15 @ 13:25:24
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0