Hormail





Vilken svordom använder du mest:  FITTA

Vilken tid är din väckarklocka inställd på:  oftast ingen alls, men runt 10!

Var köper du dina matvaror ifrån: Förr i tiden - Ica Weda, nu blir det Ica Maxi, baaaajs.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Nej.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Jag skulle köpa mig ett hus eller världens största snyggaste, lyxigaste lägenhet, sen massa annat onödigt, typ en ny bil, åka utomlands, skänka lite pengar till rädda barnen, festa järnet och sen sova och vara arbetslös.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, mitt huvud kryllar av hemlisar som viskas hitan och ditan.

När var senast någon stötte på dig: idag.

Vad åt du till middag senast: Jag åt klyftpotatis med lax och nån sås som jag lyckades göra alldeles själv!

Kan du vissla: Jag är bäst på att vissla, fast dock inte busvissla,de är ett utav mina personliga mål.

Tittade du på tecknat när du var liten: Måste man va liten för att göra de?? Jag är brandy&herr morris hetaste fan.

Äger du några popband t-shirts: typ hanson?? Näee tyvärr.

När flög du senast: Natten till lördag i mina drömmar , men annars va de i somras från kreta.

Pratar du några andra språk: Engelska, svengelska och rövarspråket. Jag vill tro att jag pratar tyska på fyllan och likaså att jag egentligen kan italienska, och typ lite spanska.

Har du gråtit offentligt: Jag hade en period då hormonerna tenderade att explodera, oftast offentligt, numera har jag lärt mig kontrollera mig själv.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Kanske inte precis nu när klockan typ är tolv? Men kanske nån, jaa kanske.

Vad har du med dig in på bion: En hollywoodmenyyy eller evt. Godis, helst ett hett sällskap också.

Vad har du för väder: Här inne är mitt väder mys, men ute är det äckligt, jag mår psykiskt dåligt av att titta ut, bajs är de.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: oj, typ psykologi??, ja det kanske, eller typ naturkunskap för jag alltid tyckt att de va intressant men aldrig riktigt greppat det, snacka om att man är en kämpe då eller vad.

När sov du senast på golvet: jag la mig ner en stund idag på mitt golv, men de va för hårt så la mig i soffan istället.

Vilken är din favorit drink: Jag dricker inte längre drinkar(säger jag när jag är nykter).

Gillar du din boendesituation: Njae, de är så pass ekonomiskt det kan bli men skulle jag kunna ha fler val skulle jag garanterat vilja ändra på det.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Typ 6, 5-6 timmar, då är jag okej.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Oftast slutar dom alltid så även om jag går upp alldeles för tidigt eller inte har ngt inplanerat, jag är dålig på att planera.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: kanske lite? De eller att jag satte mig längst fram för att försöka fokusera och koncentrera men då somnade jag oftast.

Hur gammal blir du nästa födelsedag: jag blir 22 födelsedagar.

Tror du på liv på andra planeter: Näe, sånt är obehagligt.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag gråter as mkt och ringer typ alla, så att alla ska tycka synd om mig, sen tänker jag på ngt roligt, tränar eller tänker att jag klarar allt och sen klarar jag det!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ser jag ut att vara en självmordbenägen 20årig kille som vill impa på folk? Näe.

Tycker du om att krama folk: Näe jag är egentligen inte en spec. kramig person, hatar när folk drar i mig, då känner jag mig våldtagen, ja våldtagen.

Äger du en digitalkamera: Ja, är bara ruskigt dålig på att använda den.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Jennifer Aniston, Kate Hudson, Sarah Jessica Parker bl.a

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: JA! Men jag är nog nästan lika dålig själv!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Näe, de beror iofs på va de är för djur och om min katt sitter och blänger på mig samtidigt, då kan jag drabbas av lite ångest!

Är du mörkrädd: Jag har kommit över en av alla mina fobier så nu kan jag sova, med en lampa tänd!

Tre saker du alltid har med dig: Mobil, nycklar, läppglans, kortet(de blev visst fyra!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0