Hello sunshine come into my life




Ibland skrivs historia på ett udda och markant sätt,, ibland är den redan självskriven, rewritten som man säger på internationellt sätt.
Relationer är ofta,de likaså, udda och markanta . Varför man fastnar och stannar kvar handlar ofta om mönster och en slags trygghet mer än själva grundprincipen i sig. Ibland växer man isär. Ibland har man bara olika värderingar.
Olika åsikter och totalt skilda uppfattningar. Ja, precis så är det.

Och ibland är det på andra principer, vet ni för övrigt hur mkt jag tränat idag?
Kan ju berätta (för att försöka skryta), typ 3 timmar.
Ja, jag har självstudier,dvs. hemtenta, jag planerar min tid.

Hur bra var vi på att planera?
Bra.
Imorrn ska jag sätta mig där gigantiska historier finns samlade, hela världens verk, ja. Jag ska till bibblan, om det inte blir en snöstorm förstås. Där ska jag sitta och läsa om vårdprocessen, dricka en latte och glo på folket som traskar iväg till jobbet el. diverse intressen.

Så bäst att krypa i säng nu, bedtime.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0