Fokus Elin, Fokus!



Dagen blev precis som jag ville att den skulle bli, jag fick det jag ville utan ångest! Yes.
Det kändes bra, ja förutom min mammas halvhysteriska utbrott för att jag inte tagit bort grejerna i diskstället.
Jag kontrade med:

"Men va ska du ha ett diskställ till om det inte ska stå grejjer där? De fattar väl vem som helst".

Ja vem som helst förutom min mamma.

Jag skulle önskat att ngn filmade mig idag när jag försökte ta mig an mina två artiklar. Varav en är på svenska och en engelska. Rolig slutsats? Den engelska hade jag inge problem med att förstå men däremot den svenska.
Jag satt och tryckte mig närmare och närmare pappret och läste högre och högre för mig själv för att förstå va de menade med "existensiella dimmoln inom vetenskapens stöttepelare till vårdvetenskapens paradigm som bygger på echte osv osv". Efter en stund började jag fundera på om jag kanske fortf. var berusad?
Kanske var det därför jag fann engelskan lättare, hur som måste det sätt för jävla roligt ut, sen ringde Blunder mig mitt i och jag blev bestört varpå jag rabblade ur mig mening efter mening och bad Elin översätta.
"Jag vet inte blunder, det där lät konstigt"
JA.

Efter det la jag ner, åkte till Ica Maxi och spatserade runt. Det enda som jag kan tycka är skönt med att åka dit ut är att dom har verkligen allt, enda gången som jag kan stå och måla på 10 olika nagellack utan att käna mig stressad, lukta på olika krämer, köpa 300 olika hårspray bara För att, sen att dom har smakprover på allt lite överallt är ju underbart.
Lyckan var gjord!

Imorrn ska jag koncentrera mig på artiklarna igen och förhoppningsvis kommer min bok som jag skickat efter.
Och denna gång ska jag inte trycka näsan mot papperet. Jag lovar.





Dom är uppe på taken

alla är högt över staden

Sommarn snurrar fort

när vi bara snöar bort

Och jag vågade aldrig hålla din hand

Vi är inte såna som i slutet får varann


Och alla bara pratar

"är det sant" och "jag har hört om dig"

Jag kommer aldrig tillbaka hit igen

Neonskyltar på gatorna

sänder ljus till mig och skatorna

Alla dansar, och jag tänker

är du också själv?

Var är du ikväll..



Håkan Hellströööm.
Jag känner mig plötsligt som en kent fanatisk 14årig svartrockare!
Visste ni förresten att kent kommer från eskilstuna
de är typ de eskilstuna har att locka folk med.
ska bara vara med på alla introduktioner för nya studenter, jösses säger jag bara.



nästa helg blir det flickkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0