idagärdetegentligenganskatomt,jagbaraär




Idag mår jag faktiskt förträffligt bra vilket känns som ett under med tanke på gårdagen.
Men nöjd är jag iaf, för visst spårade det inte lika mkt ida?
Näe, de va lagom.
Lagom är ett bra ord.
För att sammanfatta lite kort så satt vi i min soffa och pimplade diverse alkoholhaltiga drycker.
Pratade massa skit och "hur funkar killar egentligen" samtidigt som vi på ngt telepatiskt sätt fick våran favorit i melodifestivalen att vinna, utan många ord.
(vad hette hon förresten?)
Det roligaste var väl egentligen att jag kände att jag valde mellan bidragen lite på måfå i och med att jag inte sett en enda deltävling, kanske en möjligtvis, ida noll?

Hon vann och jag hade ju klarat min tenta så vi drog oss ner mot stan och drack ngr drinkar.
Mkt folk var det på femfemnoll, men det gillade vi!
det enda som saknades var ju ett nässpray, tyvärr verkade de som att södertäljes uteliv inte har mkt av sådant, till ida's förlust.

Vad mer kan jag säga om en hellyckad kväll med underbart sällskap och härliga rosa pantern drinkar?
Det går inte att beskrivas med ord och kamera hade vi ju glömt.

"Elin vi gömmer oss här bakom bilen"
"hihihhehehehohoho"
Det måste sett bra roligt ut när två tjejer sitter bredvid en bil på huk och tror att de gömmer sig samtidigt som det knappades på mobilen.

Jag ska införskaffa alkolås på min mobil, jag är inte pålitlig efter intag av alkoholhaltiga drycker, det bara är så.

Eftersom jag lyckades ha sådan tur har jag legat och glott på the hills större delen av eftermiddan.
Det jag kom fram till igen var att Jag behöver sol.
Och ngt nytt utöver det, egentligen...

Kommentarer
Postat av: Trine

Jag ska fan också skaffa alkolås. Man kan inte lita på sitt eget omdöme. Någonsin. Alkolås på mobilen behövs också. Och typ trosorna?hahah

2009-03-16 @ 00:27:06
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

trine, alkolås behövs överallt, överallt skulle de va som pricken över i.et :)

2009-03-16 @ 15:19:20
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0