.



Det skakar typ i mina händer, eller jag skakar i mina händer. Jag är så otroligt fittigt upprörd att jag inte riktigt kan lugna ner mig. Jag vet inte vart jag ska börja. Och inte heller sluta.

Det absolut värsta, allra allra värsta jag vet är när jag har en känsla, en överstigande magkänsla som oftast tyder på ngt dåligt, ngt som jag tror är sanning, brukar intala mig själv att jag har livlig fantasi, att jag glott för mkt på tv igen el dylikt.
Det är inte det som är det värsta.
Det värsta är när min magkänsla alltid stämmer!
När jag trots allt fattar det som jag redan visste.

Jag är inte upprörd över situationen utan mer över personen i fråga.
Jag vill ha ärliga vänskapsrelationer och det verkar bara poppa upp fler och fler falska, eller iaf ngr.
Iofs kanske man inte kan förvänta sig mer när de börjar på det sättet som det gjorde men iaf.

Fan va upprörd jag är, på riktigt har jag nog inte känt min puls så här mkt på bra länge.
Ibland tror jag att jag är för bra för världen el. iaf för den här stan.
jag vill typ döda ngt nu!
Därför måste jag dra. adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

right there with you

2009-03-04 @ 22:50:31
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Elin

vice versa lepran :)

2009-03-04 @ 22:55:58
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0