Effektiva Elin




Nu har nästan alla dagens aktiviteter blivit gjorda och här sitter jag nu och finular på vad jag ska göra resterande delen av dagen......



näe nu ljög jag igen. Det jag åstadkommit hitills är alltså:
* ätit frukost
* kört siss
* pratat med miss blunder
* pratar med miss lepra
* fixat ihop de två frågorna till morrondagens seminarium
* väntat på posten
* kollat brevlådan en gång till
* klistrat ihop mitt cv

Och nu följer en solning för att sedan åka iväg på Ica möte. Kanske kan man få lite mer inblick i vad som kommer hända framöver.

Glömde ju nämna de viktigaste, skulle egentligen vart på femfemnoll för möte igen ikväll men eftersom jag försökte va teknisk så lyckades jag lägga upp ett event helt utan hjälp. Hur effektiv är jag inte?
Det kanske iofs också berodde på att både jag och lepran inte vill missa "den rätte för rosing" ikväll.

Så nu åker jag iväg.

Nämde jag förresten att jag ska laga mat idag också?
Det ska jag iaf, för jag är riktigt effektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0