Don’t wanna give in to you so easily




Inte nog med att jag lyckats få nageltrång och att det alltså gör ont så fort man kommer i närheten av tån så har jag lyckats snubbla på stolar, diverse bord och dörrar hela veckan. Hur kan man va så klumpig?
Jag får helt enkelt skylla mig själv.

Idag känner jag att min självdisciplin inte är på topp. Skulle gått på lunchspinningen i förmiddags, men somnade runt 03 och vaknade med huvudvärk, vill ju tro att jag gjorde rätt val, tänkte satsa på träning ikväll, helst core, spinning och afro.
Men känner mig som en sopphög.
Har jag verkligen ont i kroppen eller är de typ träningsvärk som jag egentligen borde träna bort?
Mitt förtroende för mig själv har definitivt sjunkit, haha.
Nej så därför tog jag mig en dusch och gjorde mig fräsch med lite peeling och diverse annat, nu behöver min kropp vila inför helgen.

Ni har väl inte glömt att de blir bra drag på femfemnoll imorrn? Och nästa fredag ska vi inte glömma bort, hippiefest!

Ikväll ska jag glo på dagboken, aah det ska jag.


livet innan dig, kunde jag utan och innan, jag kunde haft det så föralltid.






arrivedercii

Kommentarer
Postat av: Ingo

åh jag vill också se dagboken!!!!

2009-03-20 @ 11:10:04
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0