där sprack det




Hade typ 2-3 missade samtal av min syster, ett mes "kan du ringa upp mig?".
Ringer upp.
"hej! jag hörde inte att de ringde, satt och åt, va de ngt viktigt?"
"jaa, alltså elin, bli inte arg nu, men jag har provat alla dina jeans..."
"okej? och? va va de jag inte skulle bli arg för?"
"ja det! och att jag kan ha alla dom!!"
"du har inte haft sönder ngr fler eller så?"
"nej nej, men jag kan ha ALLA dina jeans, fatta va fet jag har blivit"
"fet? joo ja tackar jag"
"nu förstår jag varför jag inte kan ha mina"

Så fridas slutsats va alltså att om hon kunde ha jeans med typ strl. 26-27 (okej jag är egentligen 27 men försöker hålla kvar i ngt gammalt) så är hon fet. För jag har alltid varit jaa..  mindre smal, mer välformad? you name it.
Rolig är hon iaf, den lilla filuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0