bakisplugg,bakiskäk,baranenbartsöndagsbakis




Jag hatar söndagar, ger mig jämt ångest.
Antagligen för att jag kommer på allt som jag borde gjort i veckan men skjutit upp så jag måste ta tag i det idag, eller så kommer jag på allt jag gjort i veckan som ger mig söndagsångest.
Eller så kommer jag inte ihåg det, vadå för ngt.

Igår va de roligt, men det är det väl alltid nu för tiden, ja.
Idag skulle vi egentligen på möte, men eftersom lepra ida's mess löd
"jag mår piss urdåligt, orkar inte med ngt möte. Vad gjorde man igår :S"
så blir det antagligen inget möte.
Kanske även det plus att jag har en hög med plugg att ta mig igenom, jaa just för att jag skjutit upp det tills idag.
De är fan dåligt av mig, jag är en sucker på att planera min tid.
Jag skulle egentligen pluggat redan i torsdags?
Tränat också, vad hände med det?


Iaf va de grymt roligt igår och jag sov så underbart inatt, vilket jag behövde efter alla nätter med att rulla framochtillbaka.

Kan man bli trött på det?
Aah jag tror fan de nu, att de är så lika.
Näe nu lugnar vi ner oss ett tag va.



Imorrn ska jag va positiv men idag är det liksom Söndag.

Kommentarer
Postat av: Lepra Ida

sötnos!

Jag har spenderat hela bakisäckelsöndagen med att riva upp golv hemma =/ Hade med närmare eftertanke hellre gått på ett möte och använt det som min briljanta ursäkt/bortförklaring.

Hoppas pluggandet går bra!!!!!! Imorgon kan vi träna och gå på möte... sicken planering ! <3

2009-03-01 @ 19:12:16
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Elin

vi tränar och går på möte cloockoo funf, de blir toppen ! <3

2009-03-01 @ 19:57:42
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0