baby you're the best





Det blev ingen träning idag, vi "hann" inte / blev för stressigt / orkade inte?

Vi har köpt presenter, kläder, ansiktmaskar och varmkorvar. dagen var gjord.
Nu är jag för jävla trött och ska ta en tupplur så jag pallar trycket ikväll.






by the way,  tänker jag inte färga håret brunt, inte än iaf. Oavsett hur mkt ni kommenterar.



jag älskar den här bilden på mig och clara, ser ni hur intensivt det är?
Våran pusstävling, eller va de bara kärleksförklaringar vi gav ut till varandra i det där minst sagt onyktra tillståndet ingo?

Kommentarer
Postat av: Inga

hehe jag tycker att det var kärleksförklaringar som den hopplösa romantiker jag är höhöhö.. fin du va igår pussaa

2009-03-08 @ 11:45:50
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0