the sex education show



Är det ngn som missat de?
Då tipsar jag, jösses va roligt det är.
Ikväll pratade de bland annat om när de förlorade oskulden.
Killen som va huvudämnet blev av med sin när han va 12 år.
Han hade legat med så många att han inte visste exakt antal (han va väl 19 nu?)
och där bland annat en gift kvinna på 40+ (när han va drygt 15).

Ja.
De va väl lite intressant.
Han slår ju mig me långa vägar.
Iofs är jag en mkt mkt lugnare tjej än va alla verkar tro (inga detaljer).
Så de man tror och har hört kan man ju dela på hälften, börjar man komma nära sanningen.
Men 12 år, de va ju rätt extremt.



På tal om sex blev jag glatt överraskad idag - AMEN! Jajjamäänn.

Sen kan jag ju ändå förklara när jag håller på, jag är aldrig otrevlig mot folk, bara inte trevlig.
En helt annan sak, eller dryg. Också helt annan innebörd.



Idag har jag fått lite färg på spirorna och min syster har blivit färvandlad till en smal tomat - hon såg först riktigt fräsch ut.
Sen ville hon ljuga ihop att hon hade bastat för länge - därav den röda färgen i ansiktet.
Ja kul var det.

Övrigt kan jag ju skriva att jag är på god väg att läsa ut boken nu, enbart 100 s kvar.
Jag har blivit en total Tönt.
Eller en otroligt uppdaterad människa - beror också helt på hur man vill se det.
Idag dissar jag utgång - tar igen mig inför helgen som lär bli spårad om jag känner till hur det brukar gå till när mackan är ledig. Och ja, det gör jag ju.




Saknar dig också ja jaa jaa Lolita - vi tar igen det med sushi säger jag - va säger du?

Kommentarer
Postat av: Frida

haha idag harfärgen lagt sig lite iaf, mer mina läppar som förmodligen aldrig komemr behöva använda rött läppstift. (om jag nu hade haft dom planerna vill säga)

2009-07-16 @ 12:48:35
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0