städa städa varje fredag också varje jul



aah nu har jag lekt städtant så det dammar om mig, jag bara nyser och nyser.
FUCK - inte det jag ville åstadkomma egentligen.
Men iaf.
Eftersom jag fortf känner mig hängig så förbjuder min mamma mig från att träna - det känns också skit - inte det jag ville åstadkomma
Jag hatar när man är sådär halvsjuk - hängig - halvfrisk.
Man vet att man inte BORDE träna, inte borde ta sin springtur för man kanske blir sjukare - men ändå så vill man.
Varför?
JO, för dels om man tränar ex.antal ggr i veckan har man ett behov/beroende av att träna som de som snusar.
Man behöver liksom den kicken och dels, anledning nr2. så blir det så att om man inte tränar, ligger man typ ner/evt.sitter upp och äter en massa dag in och dag ut.
Jag menar, det är ju synd om en som inte kan träna och bara hostar/nyser? Klart man får ta mer glass?!

Panik! Så därför tänker jag göra ngt lagom eftersom att core tydligen inte heller va okej, jag ska ta mig en powerwalk, ordentlig. Jag ska ju va beach.het inom en snar framtid, det här går inte.



För övrigt har jag en 20.årspresent+/ avskedspresent att fixa till damen här nedanför!
Bra måste den bli med tanke på hur stor del av mitt hjärta hon har och som hon fyller me glädje dag efter dag<3
Älskade koala!




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0