ourlipscantouchandourcheekscanblush



Ja Jag vet inte riktigt va som hände igår`?
Från att ha vart on för utgång till att helt random klä om till mjukisar (obs. dock med kavaj till) och fraser som
"aah vi kanske går ut, får se" - klockan va ju typ 00.25. Jag säger bara att de låg ngt i luften!

Så jag , ingo och Jhon - lite trine me fast hon duschade mest, fastnade framför Unfaihful me Geran och nån tjej.
Hetsiga diskussioner om otrohet osv.
"Jag skulle nog aldrig kunna hålla de, att jag knullat med ngn annan samma dag"
"Jag skulle älska ett öppet äktenskap"
"EXAKT SÅDÄR VILL MAN BLI TAGEN!! "
De va typ standardkommentaren, förutom att hetingen som tog henne så bra blev mördad va filmen bra,
Roligaste i hela filmen va när hetingen skulle ta henne bakifrån, hade halva inne och hon säger
"Tänker du knulla mig nu?"
Vi dog av garv, vilken kommentar, nej det tänkte han nog inte göra.

Idag sov jag ut för 3, va helt slut, utmattad och allmänt slutkörd.
Fattar inte hur jag skulle orka gå upp imorrn - om jag nu behövde.
Jag har semester a.k.a sommarlov.
Mina dagar består av i princip exakt det som jag vill att de ska bestå av.
Jag gillar den maktkänslan - GAH!

Och lite extra cred från i fredags går ju till allas våran Andrew som startade dansgolvet och drog me sig alla medans jag satt ute på bakgården med en drink och sippade på den med ngn - vem?
När jag traskade ner vid kvart i tolv va de fullt ös och andrea hoppade omkring i sin blommiga kjol på scenen, överlycklig för att alla dansade tillsammans! :) GAH! De är kärlek de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0