mitt hjärta är bränt


Det kommer upp så mkt roligt när man letar i minnet. Vinfrossa-minnet.

"Elin vad är en huslä?"

Söndag 11,52.
Ögren: "Elin ditt hjärta är bränt, va har du gjort med det?"

Bilder kommer läggas upp och citat kommer sammanfattas. Men inte just nu, nu är jag alldeles för mätt för det.





Jeff var en dissare och en mobilstjälare, likaså otroligt pratsam och totalt fascinerad av mina små händer.
"Åh herre gud, så små och söta, dom är ju mini mini..titta Elin!!"

Elin och Jeff ville inget hellre än att parta minst en timme till - bara EN timme till!

Pontus, alias pontmeister körde sin egen grej när han gick runt - alena på dansgolvet, tittandes runt omkring, blicken fladdrar runt över diverse unga byten innan han sjunger och kör en lite dans "IM IN MIAMI BIATCH".

Alla står förundrandes och tittar på pontus.

Mina och Elin's hittegåvor läggs upp imorrn då jag inte har kontakt mellan blåtänderna här.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0