just to busy being faboulus




Idag blir det spinning och core that's for sure, sen maybe en kväll med efterlängtade älsklingar. Sushin vet jag inte om den är så efterlängtad trots allt, man kan ju inte äta fisk alltför ofta.

Imorrn måste jag även ta en tripp förbi polisstationen. Ja, för ungefär ca 3 månder sedan kan jag ha glömt min kamera i en taxi bil, efter mkt om och med - Vester -  "Du kommer på tre månader senare att du kanske borde ringa? Du är ju inte lite dum du" - så ringde jag södertälje taxi igår. Tydligen lämnar de in alla kvarglömda grejer till polisen på hittegods.

Frågan är ju nu hur jag ska ta mig dit och göra en anmälan utan att det kommer fram till min far - då han var den som köpte kameran? Man vill ju inte verka ha allt bakom flötet liksom.

Ja jag kan behöva lite lycka till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0