javisägersåkörpå




Ett ord för igår, eller okej nej, två ord för igår SPÅR och KAOS. Minnesluckorna är en del men de bilder som finns förgyller mig med skratt.
Helt sjukt kul.
Jag fick me mig en tröja hem, gömde oss för en kille som fixat en taxi till mig och inga (?) - antar att vi inte va så intresserade?, tänkte ju inte på att min klänning va så kort, blev buren hela vägen till kebaben.
Snodde drinkar av jhon och gav honom vatten, halsade ur ngn äcklig drink för jag va as törstig, va va de typ redbull vodka? orka slänga i sig halva den om man heter elin odell och är "alkoholallergiker" (uttrycket är lånat av Ida).
Va va de tjejerna kallade oss i toalett kön? Vi hade tydligen frågat om de  stod i kö
"aah de gör vi"
"kan ni fortsätta me de!"
Eller va sa vi?
"Vilka jävla fittiga bitchar, dom ba trängde sig före oss bla bla bla"
Jag dog av garv. Jag står ju inte i kö? Vet knappt va innebörden av de ordet betyder, kö är inte de typ en ko fast med många prickar på sig?  tappade bort min andrew till vår förlust!!
Vi som hade gömt oss i porten innan femfemnoll och skrämt alla som gick förbi, de va bra sysselsättning.

Men tanke på min stavning och totalt okontrollerade inlägg känns de ju passande att säga att de blir utgång idag me?
Ja risken finns, dock tror jag den blir nykter. Kan behövas.
När Inga började spela Jeho på hög volym imorse exploderade mitt huvud och jag dog, sen återuppstod jag igen.


Känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0