jag underskattade mina bröst!!!



Jag underskattar förvisso hellre än att överskatta, då blir man liksom inte lika besviken, men dock pank uppenbarligen.
Allt går tillbaka till min enorma och lite smått hysteriska svaghet för underkläder, och även hur pass gammalt ngt är.
Jag tyckte att de va på tiden att unna mig nya, de en vecka gamla va ju jst en vecka gamla.
Så hittade ett par riktigt fina dock med en kupstorlek för lite.
"SKIT SAMMA" tänkte jag.
"I vissa bh.ar har jag ju B och i de flesta andra C. Klart jag kan ha B. Jag köper de."

Så jag köpte de.

Sen när jag kommer hem och visar upp de för frida säger hon
"Du måste ju va blind och dum i huvudet för den där får du inte på dig"
Känner hur tävlingsinstinkten börjar lysa till och bara bara därför ska jag visst få på mig den.
Klart och går en liten rundtur.
"Elin du är medveten om att dom hoppar ur?"
"Men ser det inte bara lite ut som det är väldigt snyggt? Att den ska sitta så här? *säg ja, man kan inte lämna tillbaka underkläder*"
"Näe, det ser för litet ut. Trosorna är jätte bra visst, men inte bh.n"

SÅ nu hade jag ju sådan tur iaf att man får faktiskt lämna tillbaka bh.ar så länge man inte klippt bort lappen. Yes.
Det jag lärde mig av detta va att jag uppenbarligen inte kan ha både B och C kupor längre vilket i slutlängden endast va en smäll för mitt självförtroende - ja i rätt riktning då!

Men jag ska aldrig mer underskatta dom mina älskade bröst!!



Och nu drar jag och Blunder iväg på Ice Age 3, dock blir det på engelska och otextad för de va den enda versionen som gick nu och vi MÅSTE SE DEN JUST IDAG.  aah juste.

HEJ!



och en gammal goding.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa bröst vöxer - andra krymper, hahaha...

saknar dig

2009-07-14 @ 02:08:23
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0