isprinsessan



Efter en hel dag i solen och diverse träning (mitt samvete höll sig borta och jag tränade inte så som jag tänkt mig) är jag helt slut och slänger av mig allt för att krypa ner under täcket.
Boken blev utläst idag och tur va väl det eftersom jag inte vågade släcka innan jag skulle somna när jag väl läste.
Så nu är det början på en ny. Min mamma är grymt imponerad.
"Har du verkligen så mkt tid att du äntligen börjat läsa böcker? Eller jag fattar inte?"
"Ja och nej"
Enda gången som jag har tid att läsa andra böcker än skolböcker är just på sommarn.
Därför.

Imorrn vankas det partyhatt och jag ska upp med tuppen för en powerwalk och senare diverse ärenden i staden.
Håller tummarna för mkt sol!




Liten partypic från förra helgen, för att få in stämningen liksom - känns det? aaaaahråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0