i hate you so much right now



Finns nog ingen skönare låt när man är på ruskigt humör. Iofs är jag inte så.
Men jag Älskar att Hata.
Kan liksom inte rå för det, även om jag trodde att jag hade blivit mognare och vuxit till mig och slutat me sånna dumheter så finner jag mig själv där igen, jag HATAR. Jag hatar hatar hatar.
Va är det för fel på människor?

* Först och främst ska jag klargöra att jag hatar krullhåriga små offer som är socialt missanpassade och tror sig vara för mer än andra, jag kunde snackat så jävla mkt skit, men valde att avstå. 
Kanske är de de där lockarna som krullat in sig i skallen som gör att man inte vet va som är okej och inte, rätt el fel, missanåassat el normalt?
JA ett STORT Jävla frågetecken.
(Och jag menar absolut inte Johannes!)

* Och sen sånna här med fräknar som alltid dricker för mkt och skämmer ut sig, nej inte jag, jag får bara lite dfräknar när jag solar! De där som sätter upp regler för andra men ej för sig själva., Skumt. Varför finns det sånna skumma människor för? SOm verkligen ingen verkar kunna förstå sig på, alltid ett stort frågetecken?

* Avskyr folk som dömmer andra utan att ens veta hälften av sanningen. Sånna som tror sig ha rätt att tycka till. De som styr över andra och får ens vänliga gester att alltid verka som ngnting annat.




Men för övrigt hatar jag inte så mkt, jag är egentilgen en mkt glad och tillfreds människa, behöver bara avreagera mig lite.
Jag håller tummarna för solen nu för ikväll blir det Partaajjj!








(MEN INTE FÖR ALLA!! KRULLOO)




Kommentarer
Postat av: Pontus

NÄ HÖRRE DU ELIN! Dra inte alla med lockigt hår över en kam nu... morr.....

2009-07-03 @ 12:50:45
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Pontaas, inte skulle jag väl göra de? Du är ingen krulligt offer! :)

2009-07-03 @ 17:18:33
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Frida

känner att jag egentligen också skulle vilja skriva ett hatinlägg. bara ett litet problem.. alla vet redan vem det är jag hatar:p haha! ha det så kul ikväll, mwaaaah<3

2009-07-04 @ 00:21:22
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: J

Elin, du verkar så fylld av avsky mitt barn. sades med en lugn smått obehaglig röst á la skarrig präst

hehe skämt o sido, men jag tycker att vi ska sopa banan någongång ute framöver. I fredags hade jag rehab..igen. Så en utgång var tyvärr fysiskt omöjligt för min del.

2009-07-07 @ 21:37:23
URL: http://lifeofjeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0