i drömmarnas stad



Jösses vilken natt! Jag trodde jag skulle dö.

Ja inatt födde jag barn, helt stört och äckligt och sinnessjukt och skumt va det.

Ja jag drömde de alltså för att klargöra för de som får för sig annat. Jag har många gånger drömt att jag vart gravid och därför är min åsikt den den är om barn osv osv.
Men nu födde jag barn.

Eller snarare sagt ramla barnet ut och helt plötsligt va det där.
Jag kan ju säga så här iaf att mina drömmar har livlig fantasi och jag fick världens finaste dotter.
Synd va de ju att jag inte visste vem pappan va eller när jag väl fattade att jag hade barn - hur jag skulle kunna dölja de?
Hur hade jag kunnat dölja de innan i 9 månader?

Dom skulle göra faderskapstest på henne och då fick jag lite panik, vem va hon lik?
Mig?

Jag fick ångest och vaknade upp, glad över att min mage faktiskt är så pass platt som den är - jämfört med en slapp gravid mage - yees!

Nu är jag oförskämt nöjd!



suunshine

Jag åt även upp en gaffel sedan i en annan dröm, ja ni förstår hur roande det ibland kan va att sova för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0