i ärlighetens namn




Efter helgen har jag kommit till insikt gällande vissa uppenbarelser.

Sebastian Östberg är inte bränd - det finns solklara bevis som pekar på just de! Därför är dessvärre min brändhetsfaktor högre.

Linus Wiremark verkar va en otroligt dålig förlorare eller hur kommer det sig annars att när jag vunnit vadet blev det "oavgjort"?
Frågan kvarstår ju - fick du me henne hem till Jakob eller satt du ensam med Jakob och Jörgen?
Jag är nästan hundra på de andra alternativet vilket leder till min slutsats - Jag Vann!

Sug på den du!
Kanske får vi en redogörelse här?



Under övrigt kan jag ju tillskriva att jag uppenbarligen är underhållande för vakterna varje kväll, mackan har fått sig ngr goda skratt denna helg. MEN jag är ju en underhållning hela jag! AMEN.

Kommentarer
Postat av: Öset

Vafan, har du tyckt jag varit bränd fram till igår eller? :P För i så fall har du ju nåt maxnivån på brändhetsskalan ;)

2009-07-12 @ 18:31:54
Postat av: G.

Öset är ju totalitärt sönder bränd!

2009-07-14 @ 09:22:06
URL: http://railer.blogg.se/
Postat av: E

Jag tänker ju inte svara på frågan om jag tyckt du va bränd eftersom de uppenbarligen gör mig bränd, men mr G - va får ni alla fina ord ifrån? Hallåå? Tolitärt?? kan man inte bara säga as bränd?

2009-07-14 @ 11:09:56
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0