fucked up




Jag tror ju typ på fullaste allvar att jag är Serena i Gossip Girl, ja bortsett från att jag inte dödat ngn så.
Och Inga tror att hon är Blair.

Fast ibland har jag en förmåga att slå knut på mig själv så som ingen annan någonsin har lyckats me, flashbacks
stör min såkallade sömnrytm och jag börjar bli lite trött på mig själv.
usch.
Jag ska bli anonym från och med nu. Se hur det funkar.
Tänk om jag bara kunde sudda ut och radera och aldrig mer komma ihåg?
Delete.

Dessvärre är de ruskigt svårt när de är som fastlimmat på min näthinna - passion.



Ikväll blir det 22årskalas först och främst sen bär det nog vidare. Är otroligt sugen på en sista minuten och känner att varenda cell i min 21åriga kropp skriker efter sol och bad. Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0