Från slarver till kontrollfreak



Till skillnad från min kära vän ida som tappat bort sin fjärrkontroll har jag precis hittat min (ej bokstavligen talat).
Jag har precis tagit kontrollen i mitt liv och gjort sånt som man behöver göra.
Raderat - delete.at - rensat - klarat ut - klurat ut och slängt en massa gamla brända skivor.

Okej, den sista meningen är faktiskt lögn men för en gångs skull känner jag att jag har kontrollen över det mesta i mitt liv och att jag inte är hysterisk över ett nerveous breakdown - för dom kommer liksom inte självmant!
Jag är stolt, jag har gjort ett val - även om det gjordes på fyllan och jag har (hitills) hållt mig till det - Go Girl!

Därför ska jag nu ta mig ann städning av huset, diverse tvätt skall hängas och mina naglar behöver om inte nu, definitivt efteråt målas om. De är bra extra träning eftersom jag inte kommer hinna komma iväg idag.

Är också nästan 100 på att min flygresa till Alicante kommer bokas idag, efter mkt velande tror jag att jag har bestämt mig för att följa me på 10 dagars solsemester - de är jag fan värd. Synd bara att mitt velande fått flygresorna till att gå upp istället för ner!
Och synd att jag är som en tioåring när det gäller att flyga själv. Jag är en pussy ibland.

Men nu går Veronica Maggio på repeat och eftersom min mardröm om att jag va jagad av muslimer bara va just en mardröm känns de ju alldeles Galant!



(kaos-kväll)

Kommentarer
Postat av: Ida´

Jag jobbar lördag bara..=) annars e jag fri för hyss

2009-07-14 @ 15:49:58
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0