hela livet blev en helg




Jag är död idag. Idag är jag en levande död. Orkar inte röra mig spec. mkt eller häftigt för den delen.
Imorse va det ju desto värre, så fort jag reste mig upp ångade smärtan i huvudet. Det var som en stormvind som tacklade mina hjärnceller hårt.

Nu mår jag ju dock betydligt mkt bättre och har bara brist på sömn.
Tackar och bugar till Pontus som bjöd på en förträfflig tillställning igår med god mat och dryck, god efterrätt och trevligt umgänge! Grattis säger jag än en gång idag eftersom det är idag det smäller egentligen : )



För övrigt ska jag nog antingen fundera på att stänga av telefonen nästa gång jag bestämmer mig för att inte gå ut en fredag el alt. gå ut fredagar och lördag. Aldrig har jag fått så många förfrågningar, påhopp och diverse påhitt som anledning till mitt beslut om en lugn fredag.

"Har du skaffat pojkvän? Är det ngt du inte berättar?"
"Du skulle ju visst gå ut?"
"Varför känner du inte för det? Passar inte in på min bild av dig"
osv. osv.

För övrigt nr.2 vill jag tacka alla mina fina, underbara vänner som står här. Att va omgiven av människor som är ärliga och uppriktiga, som delar sorger och glädjeämnen är få förunnat!
Ni vet vilka ni är och jag älskar er!

Nu blir det mat ggr 2 idag. Sen somnar jag som en stock.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Du var inte ensam om att få hjärncellerna tacklade... herregud...

Men vi hade det grymt! Tack för att du var med!

2009-07-27 @ 13:22:51
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0