*



Jag är sämst på att uppdatera. Onsdagen bjöd på allt jag hade hoppats på. Fint väder, underbart umgänge och en del alkohol (en del - lagom för mig). Slumrade in gott när jag väl hittade hem.

Trots att gårdagen skulle kunnat bli lugn och slö tog jag mig själv i kragen och uträttade en del ärenden.
Andrew´s present är nu så nära färdig den kan va och många fina vänner förgyllde min dag.
Tänkte ju egentligen inte spendera min kväll i soffan men så blev det då telefonen fick varm mellan 20-23 - 00.

Och idag är det fredag. Solen skiner för en gångs skull och jag funderar på att lägga mig ute - behöver lite sol för ikväll blir det bus för mig och lolita  - kåtström också kanske?

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0