~


MAkabra fynd utmed birkavägen påväg hem från en drucken kväll!
Elin och Elin blir alldeles förtjusta i alla saker så va tvungen att fota.
Frågan är ju ifall min kamera är sådär dålig eller om jag va lite för onykter?
Tåls att tänka. Men jag ger er alla en chans till gissning på vad det är för ngt
som låg i en liten hög utmed vägkanten..Är egentligen ätbart!





Nästa fynd  har en liten roligare klang då Blunder trodde att det var två saltgurkor som låg på vägen.
Hon sätter sig på huk och tittar intressant medans jag fortsätter gå.
"Elin va är det här? Ser ut som två saltgurkor! :D"
Springer genast fram och ska fota



Här kan man ju ställa sig samma fråga som ovan, är det någon som egentligen kan komma på vad det här är för slemmigt?
Det är ju iaf inte saltgurka!



När vi vaknade igår va jag död och elin lättroad



Idag har jag gjort en bra insats, bytt sängkläder amen till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0