2000:- fattigare



Det brändes lite men samtidigt, äh, va fan, bättre pris till solen finns inte!
Så nu blir det till att lägga om lyxvanorna som jag och Blunder verkar tro att vi har råd med. Jag säger då det, om vi skulle bli roommates skulle de inte va gratis - vi har en förmåga att jämt lyxa till med med mat delikatesser - mmhm!

Nu tar jag min bok, min lur, min musik och mitt nagellack och förflyttar mig till verandan, där ska solen avnjutas!
Förresten är min bok riktigt ruskig, så ruskig att jag på nätterna får mardrömmar om den och vaknar gråtandes - just därför måste jag läsa ut den nu, så den har tortyren kan sluta!



ja, och jag vet att det är för att jag är en Pussy - som så många ggr förut.
Men jag är klen med kriminalare.

Kommentarer
Postat av: iDa

Eliiiin, jag har läst alla 5 böckerna. Kämpa nu - det blir värt det.

Förresten så saknar jag dig fortfarande men personal fest går inte att dissa, då blir jag svarta fåret i gänget liksom :P

2009-07-15 @ 20:19:47
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0