Tvättdag




Varför ser alltid den vita tvätten så äcklig ut?
 Ofräsch liksom, sådant som man inte vill ta i.
Jag menar de flesta utav mina underkläder, färgade som svarta och svarta som vita är nya, relativt(3 månader kanske)
och ändå ser de vita äckliga ut!
Kan de kanske bero på att de just är vita?!
Sen när man kör dom med ngt som är lite beige färgad, tadaaa..ser de ännu skitigare ut!
Jag är ingen hejjare på tvätt men jag tycker experimenten är roliga!



Idag har vart en sån där dag som skulle behövt ha 38 timmar.
38 för att de är 2 timmar mer än 36, 2 timmar som känns bra till att avrunda med(plugg?nån?)
Känns som jag åker till skolan för att sitta på föreläsningar där jag kan va allert i ca 1 h och 30 min (kanske 35) för att sen slockna, gå ut och skölja ansiktet, komma tillbaka för att va allert i ca 40 min.
Sen är de borta.
Jag har lärt mig en ny teknik.
Den kallas "att sova med öppna ögon".
Jag försöker tvinga mig själv för jag vet hur viktigt de är, men de verkar inte funka.
För att sen ha ytterliggare föreläsningar, springa till tåget, som får tågmöte och står i nyken i 20 min.
Komma hem, byta om, gasa ner till WC, träna och springa på stan, sista 20 minutrarna och panik leta present till min Far som fyller år imorrn.
Ja, ungefär så va de idag.


Nu har jag slagit in den och haft lite quality time i tvättstugan.
Är helt slut och vill bara sova.
Tror inte ens jag skulle fatta ngt om jag försökte plugga nu.
Näe.

What kind of fuckery is this

Kommentarer
Postat av: Clara

"38 för att de är 2 timmar mer än 36" .. ibland förstår jag inte hur du tänker Elin? Det är väl 24 timmar på ett dygn? Haha eller missar jag något? Hoppas allt är bra med dig, puss!

2009-01-28 @ 01:17:11
Postat av: Elin

Clara haha, jaa jag vet att du inte förstår jämt, men jag mena ju att 36 timmar skulle va bra, alltså ett och ett halvt dygn, men skulle behöva lite ännu mertid än så! :)

förstår du nu? haha

vi får ta en vinkväll snart! puss

2009-01-28 @ 07:10:50
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Inga

hahah det där va typ jag igår innan jobbet!

2009-01-28 @ 13:46:33
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0