Toxicfreee



Kände mig så jävla bra idag.
Ni vet när man bara känner att allt går åt rätt håll, en sånn där känslan när man (om man kunde) bara skulle hoppa upp på ett moln och tralla på en as dålig sång.
Jag är fri!
Allt äckligt gift är borta.
Allt det som varit obra eller bara allmänt påverkande åt ett eller annat håll är borta.
Jag sög ur giftet och fick tillbaka mitt liv!
El nått sånt.
Riktigt skön känsla va de!
Som om jag började om på ngt sätt, där jag slutade för år och ännu fler år sedan.

Tills jag skulle ta tag i kurslitteraturen.
Så fort jag ska ta tag i något som antingen består av ordet KURS eller LITTERATUR så brukar det oftast, när jag är färdig efter timmar av irritation, kännas skit.
Så här sitter jag nu.
Med två beställda böcker som ska komma inom 5 dagar och med dessa en underbar faktura på 1300 bara sådär.

Känns sisådär va.

Varför har jag inte gift mig rikt än för?
Jag funderar starkt på att ta mig själv i kragen och fixa en försörjare åt mig.
På heltid.
Jag är ganska lätt att ha och göra med.
Kan bjuda lite på mig själv, bara jag har råd med mina vanor.

Nu har jag inte ens råd att sola.
Jag är en tönt, men så är de.
Sålde mina täljetallrikar till min far idag så han kunde tanka min bil.
Hur patetiskt är inte det?
Eller bara det att jag faktiskt hade täljetallrikar?
Det kanske mest patetiska, att jag fick dom i studentpresent?
Typ värd en full tank, om knappt de.

Så råna på ni bara, de enda ni kan få skulle va en halv karta p-piller, ett hänglås, en tom plånka, en tandborste(som jag fått gratis!), ett par skinnhandskar och en gammal cosmopolitan.
So gooo ahead!



Men förutom min finansiella krasch så har jag numera blivit manager till knutte ft. anton.
Och jag var riktigt tårögd och rörd igår när de hade sitt uppträdande.
Release på den kommer det snarast att bli.

Och annars, känner jag mig fortfarande gift fri.
På ett bra sätt.
Ungefär som lindsay lohan säger i mean girls.
Man måste ta bort allt det där jobbiga, onda i livet, då blir de riktigt bra.

I'm on track!



Kommentarer
Postat av: Inga

vem är det på bilden?

2009-01-13 @ 12:36:50
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Pelin

Inga: de är ju jag ditt mongo!!

2009-01-13 @ 22:28:10
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0